Beriltalay canım öyle düşünme nasip bu işler, benim de çok farklı değil. Mesela ben de hiç anne sütü almamısım. Hiç yani bir damla bile. Hep mama. İyiyim şükür kötü düşünme. Elbet hastalancak kendinden bilme. Sen çabalamıssın daha elden ne gelir ki. Ben de ilk zamanlar kafaya çok taktm hepten etkiliyo sütü moral.