safakbakir Kızım 3 ay 3 günlük sadece mama ile beslenitor Sma içiyor, kakası koyu sarı ancak yoğun mukuslu ve kokuyor kötü bi kokusu var. Normal midir bu durum önerisi olan var mı bilemedim /:
Gizemgnsyagci safakbakir mamadan dolayı öyle oluyor havalar sıcak bi de ama ishal gibiyse hastaneye getirmen de fayda var
Omero21 safakbakir alerji belirtisi maalesef en kısa sürede doktora başvurun mamanız diyet mamaya çevrilir rapor ile sizde emzirdiğiniz sürece diyet yaparsınız yavaş yavaş geçer inşallah geçmiş olsun.
Feyzaumay Laktoz alerjisi olabilir cildinde döküntüler olabilir en kısa zamanda bir hekime başvurmalısınız
safakbakir Gizemgnsyagci ishalı yok aslında sadece sümüksü şeyler var bi de kokusu ağır. Yarın zaten rota için hastaneye gidecektik danışacağım
Feyzaumay safakbakir biz yaşadık aynısını 10 gün diyet yaptım geçti ama kesinlikle doktor önerisi olması lazım