Masal1809 Kızım 10 aylık en başta sütüm gelmediği için mama vermiştim ama emzirmekten asla vazgeçmedim 4.ayda mamayı tamamen bıraktık emziriyordum. Bağırsak hastalığım tekrar ortaya çıktığı için antibiyotik ve damardan alınan ağır ilaçlar kullanmam geriyor sütten geçiyor malesef ki. Bebeğim de sürekli meme diyerek beni yalıyor istiyor emzirmeyi nasıl bırakacağım bilmiyorum. Burdan sizinle paylaşmak istedim güzel anneler insanın içi bir tuaf oluyor.
DoruKalpp Masal1809 gecmis olsun size üzücü malesef. Aktarlwrda satılan sabır taşları var onları dene istersen bi
Demboloji Masal1809 instagramda cocukruhu pedagog diye bi sayfa var bahar hanimin emzirmeyi birakma tavsoyeleri egitimleri var orayi bi incele istersen
Mom0768 Masal1809 emzirmek anneyle bebek arasında aşırı duygusal bir bağ. Sizi anlayabiliyorum bende bebeğimin alerjsinden dolayı 3.ayda sütten kesmek zorunda kalmıştım çok ağlamıştım çok zoruma gitmişti, ama onun için hayırlısı ve sağlıklısı bu şekilde olması gerektiğiydi. Sizde bu süreci kolay atlatırırsınız umarım geçmiş olsun. 🤍
busrasilra14 Masal1809 emzirmeyi bir anda birakmayin diye bir yazi okumustum dun canim. Cok gecmis olsun. Oncelikle emme zamanlarini ve sayilarini dusurmek gerekiyormus. Birden birakirsan mastit olsbilirmisiz. Hem bebegimizicinde kotu bir durum. Antibiotige baslamak icin kendine biraz zaman ver once yavruni kes sonra basla derim ben tabi aciliyetini bilemiyorum 🙄
Masal1809 Minnos06 Merhaba chron hastalığı diye geçiyor benim hastalığım. Uzun yıllardır var bende hamile olduğum dönemde uykuya geçiş yapmıştı. Şimdi geri aktif oldu. Sizin inşllah değildir. Ani kilo kaybı, iştahsızlık, ishal ve ateş oluyor.
Badeekus Masal1809 bnmde sanırım hastalığım bu bu cuma kolonoskopi yaptıracağım sürekli ishal bakkala dahi gidemiyorum ateş ve üşümede yapıyor cok bağrıyor bağırsaklarım 🥺alt komsu duyar öyle diyim
Masal1809 Mom0768 Evet duygusal olarak birbirimize çok alıştık kızım meme emerek uykuya geçiş yapıor mesela zor ama dediginiz gibi onun iyiliği için hersey.
Masal1809 busrasilra14 çok doğru birden kesmek zaten çok doğru değil bebek icin hele daha zor aniden bırakmak.birkaç gündür mecbur kalmadıkça emzirmiyorum bakalım zor bir süreç bizim için. Teşekkür ederim yazınız için.
defnemilam Masal1809 oncelikle gecmis olsun bende zar zor 3 4ay emzirebildim kendisi emmek istemedi alerji vs durumlar. sizinki masallah buyumuste artik . önce anne iyi olmali ki bebegine iyi bakabilsin . ek gidada aliyordur zaten. birakma konusuna gelince tecrubeli anneler deneyimlerini yazar umarim. benimde dogumdan beridir gecmeyen ishalim var ilac fln kullanmiyorum daha detayli baktirmadim.kendime .ama insanda enerji kalmiyor hele emzirirken kanim cekiliyordu sanki cok zayiflamistim . kolonoskopiden korkuma yaptiramadim kaldi oyle.
Masal1809 defnemilam Evet büyüdü şükür ek gıda da alıyor uyumak istediğin de yada sakinleşmek istediğinde memede daha çok olmak istiyordu o zamanlar biraz zorlanacagiz. Lütfen kendinizi ihmal etmeyin ben iyiyim artık diye gitmedim ve 10 gün içinde yerle bir oldum kızımda sadece beni istiyor çok zorlanıyorum. Kolonoskopiden sakın korkmayın ben 10 kere girdim hiç de birşey olmuyor. Inşllah hiçbirşeyin çıkmaz da gecer gider geri dualarım sizinle.
Melekkanne Masal1809 üzülme canım sen iyi olmalısın ki bebeğine bakabilesin :( Allahım şifa versin sana inşallah kafana takma hiç meme kabul etmediğini düşün sonuçta sende böyle olsun istemezdin
Masal1809 Melekkanne çok teşekkür ederim desteğiniz için zaten şuan ona bir yararım olmuyor ki hastalığımdan dolayı birşey yeyip içemiyorum sütün de bir faydası yok ona
defnemilam Masal1809 insallah Allah razi olsun sizde iyilesin bir an önce cesaretimi toplayinca yaptiricam .
Mom0768 Minnos06 verdi ama kakada kan devam etti süt alerjisinin yanı sıra birde çoklu besin alerjisi çıktı.
Masal1809 Melekkanne burda sizin gibi minnak kuzuların anneleri sayasinde iyi olacağım inşllah çok teşekkür ederim😊