0znur Bebeğim 4 aylık, evimiz müstakil ve etrafi meyve ağaçlarıyla dolu. Sinekler yüzünü gözünü yemişler. Besigimiz tüllü ama fayda etmemiş. Nedir tavsiyeniz
adastra 0znur Ben de bekleyeyim, gerçekten bunu al asla hiçbir sinek yaklaşamaz bir ısırık bile olmaz diyen varsa önersin lütfen 🥺 kızımı da yemişler