Mir-00 belki agrisi olmustur o yüzden. Benim kizimda 2 aylik asi oldugunda atesi yoktu Ama agrisi vardi. Yurtdisindayim doktor fitil vermisti. Fitil kullandiktan sonra sakinlesti ve emmeye basladi. Yani illa ates beklememek lazim. Asinin verdigi huzursuzlukta olabilir.