Aise06 Bu mamaya kullanan var mı aranızda? Çileklisini bebeğim beğenmedi, diğer aromalar daha mı iyi acaba
Mervece0308 Aise06 merhaba acaba sadesini denediniz mi bizde vanilyalı aldık ama hiç içmedi aşırı şekerli