Merhaba hanımlar iyi akşamlar hepinize , sünnet düğünü hakkında ne düşünüyorsunuz ? Yapmayı düşünen var mı ? Biz yapmayı düşünmüyoruz oğlum 2,5 aylık 3,5 - 4 aylık olunca kestireceğiz , yurtdışında kaldığımız için de seneye Türkiye’ye izne gittiğimizde yemek vermek istiyoruz. Sizler nasıl planlıyorsunuz ?