Sorum başlıkta hanımlar.
Ama küçücük bebege nasıl kiydiniz/kiyacaksiniz diyenler gelmesin!!!. Doğar doğmaz çocuğa aşı yapılıyor bağırta bağırta. Hacamatta kesiler bile hissedilmiyor. Kendime yaptirdigimdan biliyorum.
Güvenilir birini bulursam yaptirmak istiyorum. Yaptıranlar ve gibi olumlu olumsuz şeyler yaşadılar? Yazar mısınız?