Qwerty1 2 gün önce sezeryan doğum yaptım uyuşukluk geçtiğinden beri sırtım be belim çok ağrıyo nefes aldıkça sırtım omuzlarım batıyo belimde sanki iğne yapılan yer ayrılıyomuş gibi çocuğumla ilgilenemedim adam akıllı nadıl geçer bı
Liyazynp Qwerty1 gazdan olabilir gaz damlasi falan kullanabilirsiniz nescafe icin belki narkozdanda olabilir benimde omuzlarıma vuran bi agrı vardı gazdan demisti hemşire belki sizinde öyledir
Emineklccc Qwerty1 kalın battaniye altında terleyin geceleri kalın battaniye örtün üstünüze 3 4 günde geçer annemin tavsiyesiyle çabuk atlattım bu ağrıları Bi de bol su için