Minikbereninannesi benim sürekli gittiğim emzirme danışmanı 5.-6. Aya kadar sürebileceğini söyledi. Ama bu bebeğe göre değişkenlik gösteren bi süreç. Bazı bebeklerde 3 gün sürüyor bazılarında 2-3 ay 🤷🏻♀️ Bebek uyanıkken çok zorlamayın, uykulu olduğu zamanlarda emzirin, gece emmesi iyiyse gece emzirmelerine ağırlık verin. bana verilen tavsiyeler bunlar. uymaya çalışıyorum. size de belki faydası olur. 🙏🏻