Gamzedef Kızlar merhaba 15+7günlüğüz sabah 8-8bucuk arası güne başlıyoruz 1ile 2arası bazen 1-3arası uyku uyuyor bidaha gece 10-10:30q kadar uyku yok tek uykuya geçmek bu ayda normal mi
Gizemabc Gamzedef bence bu da degisken. Ama normal gibi sanki. Kizim 19 ay 12 gunluk; 7de uyanir 12-2 arasi uyur 6-7 arasi uyur 11 gi gece uykusuna yatar. Hala 2 uyku istiyor. 2.yi uyumadiginda huysuz oluyor
bebekzeynep Gamzedef benim kızımda 15 aylık bir kaç gündür kızımda 2.uykuyu istemiyr sabh 9da kalkyrdu 2 uyku yapıp akşam 10 buçuk gibi uykuya yatardı.bugün 7de uyandırdım yine 2 uyku yaptı 😊
Tatlim Gamzedef benimki de 15 aylık oluyor. Yaklaşık 7-8 aydan beri öğlen tek uyku yapıyor.suanda da hala aynı hatta bazen öğlen de uyumuyor . Normal yani her bebek kendi düzenini belirliyor
Gamzedef Gizemabc bizde 2uyku yapıyorduk ama artık istemiyor bende az mı diye düşündüm uyutmaya çalıştıkça ağlıyor .