geceuyumayanne1 Alyosun_annesi7 Bende 9 temmuzda doğum yaptım kızım durmuyor gazi var ağlıyor sizde durum nasil
Hafisee Alyosun_annesi7 valla inanmazsınız belki ama benmkide gazlı 😁 şuan ayagımda sallıyorum uyusun diye 😁 aksam 9-10 gibi duş aldırıp emzirip tekrar yatırcam inşallah
Yaman-2021 Alyosun_annesi7 bende o tarıhte doğurdum cok zorlanıyorum kolik bebeğim gece gunduz gaz sancılarımız var cok uzucu
Alyosun_annesi7 geceuyumayanne1 bizde de aynı ya uyku düzeni hiç yok doğru düzgün uyumuyor da sürekli meme istiyor
Serapesen Bende 7 temmuzda doğum yaptım gaz sancılarımız oluyor gün içinde öyle böyle geçiyor günler ☺️
Yaman-2021 Alyosun_annesi7 cok kotu yani sancı cekıyor bırsey yapamıyoruz damlası var ama probıyotıkle kullanıyoruz bıraz belkı hafıfletsede pek ıse yaramıyor
Serapesen Alyosun_annesi7 şuan için bi uyku düzeni yok gündüz geceye göre bira daha iyi sekş gibi ağlayıp mızırdanmaya bi başlıyor on iki bir de ancak uyuyor sanırım gazdan
Yaman-2021 Alyosun_annesi7 3700 du en son bıdaha cumartesı gıdıcez boyu ayda bır olcuyor doğumda 51cm dı
Alyosun_annesi7 Hafisee bizimkide bugün banyo yaptı 12 gibi falan 12 den beri uyuyor şimdi kalkmaya çalışıyor akşam beni nöbet bekliyor gibi 😅😅😅