Kızlar kızım 3 yaşına yaklaştı. Bugün tuvalet eğitiöine başladım bu zamana kadar istemedi hiç. Bugün bezi attık baya bulduğu her yere yaptı. Şöyle ki yapıyor belden aşağıyı yıkıyoruz yeni külot giydiriyorum abartısız 5 dk sonra yeniden yapıyor ve asla ama asla ne lazımlığa ne klozete oturmadı. Gel bakalım bende buraya yapıyorum bak falan dedim ama ağlamaya başlıyor onlar söz konusu olunca. Hazır değil mi acaba ne dersiniz üstüne gitmek istemiyorum. Yoksa ilk gün hep böyle mi geçiyor ? Teşekkür ederim cevaplarınız için❤️🙏