Gençler diyorki Türkiye’de doktor olma yerine amerikada bulaşıkçı olmak isterim , Amerika ucuz ülke diyor . Adam 20 bin dolar kazanıyor diyor . Ama amerikada yaşayanlarda 20 bin dolar Türkiye’de büyük bir para ama amerikada değil diyor , amerikada kiloyla meyve alanı görmedik diyorlar