Silikon göğüs ucu kullanmayın lütfen bu sefer bebek ona alışıyor o olmadan emmiyor, direk emmediği içinde zamanla süt azalıyor, lansinoh göğüs ucu çıkartıcı hiç bir işe yaramadı bende Boşuna para vermiş oldum, en iyisi şırınga ile çektirmek her emzirmeden önce ucu olmayan göğsünüzün ucunu çektirin, daha sonra emzirin, zamanla bebek emdikçe göğüs ucunuzda iyice belirginleşecek zaten.