16 aylık bebeğim gece 2 defa mama içiyor ama sürekli uyanıp mama diye ağlıyor iştahlı bir bebek gündüz yemeklerinide güzel yiyor gece uykusu çok düzensiz gece mama verme düzelir diyorlar. kıyamıyorum çok ağlıyor nasıl bıraktırabilirim yardımcı olun lütfen.