Annesininoglu Ebruorhan bir.doktora.gotur bence. sende de olacak diye bir sey yok evhamlanma ama bir tanidigin da boyle olmus cocugun kalpte sıkıntısı çıkmış o yuzden en saglikli cevabi doktor verir. gazi yoksa zaten cok uyur
Janset2105 SerenAras benim 14 ile başladı 16.8 e kadar çıktı hastane 17 de yatış yapıyormuş. Sonra 15 e düştü daha da ölçtürmeye gitmedik düşüşe geçmiş düşer dedi. Düştü zaten de
Fatmauslu Ebruorhan benim bebeğim de sarılık oldu iki gün yattık hastanede ışık aldı. İlk zamanlarda uyuyordu ben zorla kaldırıyordum. Şimdi gece bile acikinca uyanmada gör dedi basıyor 🤗