SevgininSezaisi Kızlar bebegim goguslerimi ısırdı ve ikisinden delikler oyuklar oluştu bir turlu geçmek bilmiyor bana bi akıl verin ne yapicam ben 😔
crazymommy SevgininSezaisi ayyyy çok geçmiş olsun canım ya. Meme yarası çok kötü oluyor. Bende şimdiden dişimiz çıkınca ısırırsa ben napacam korkusunun içindeyim. 😢😢😢😢
crazymommy SevgininSezaisi kaç aylık bebeğin canım. Bilmiyorum ki napılabilir meme yara kremi falan mı kullansan.
Bebek11 SevgininSezaisi vala ağrı sızı içinde acı çektim bıraktım bn olmuyo ne yapsan olmuyo annesin ama herşeyden önce insansın
SevgininSezaisi crazymommy canim çok yanıyor gercekten dogum ağrım bile bu kadar olmamisti canımdan can gidiyor sanki 😔😔
_elmaliturtam İlk zamanlar emerken çok yara olurdu kantoron ve zeytinyağı iyi geliyor ama sizinki isirikmis inşallah iyi gelir bir deneyin
SevgininSezaisi _elmaliturtam 11 ayligiz canim valla çok kötü durumdayım resmen oyuklar var meme ucumda 😔
crazymommy SevgininSezaisi offf anlıyorum canım düşünmesi bile insanın canını acıtıyor. Doktora mı gitsen bi 😢😢😢😢
GamzeKeser SevgininSezaisi o kadarına halim değilim ama ilk 6 ay neler çektim tek geçiren o olmustu yara içindeydim
SevgininSezaisi crazymommy bilmiyorum canım ya valla mahfoldum kac gündür lansinoh kullanıyorum gumus kapak kullanıyorum yinede bana mısın demiyor
crazymommy SevgininSezaisi allah allah gümüş kapagın faydası olması lazım bildigim kadarıyla çok etkili diyorlar. Kantronyagı kullan canım birde onu dene.