Merhaba, bu tahlil için kani koldan mi yoksa parmaktan mi aldılar? Doktorumuz parmaktan alabileceğimizi soyledi. Laboratuvar da çalışan bir tanıdığımız parmaktan kan almanın daha zor olduğunu söyledi. Sizler nasıl yaptınız? Deneyimlerinizi merak ettim.