Senemasilberen
Yumoş pembe kokmuyor ki cok hafif.
Ya sarı olanı yada maviyi alın. Viking all star oda çok güzel. Vernel max daha kalıcı olanı, abc yeşil kapaklı olan, vatan komsu çatlatan, bende bin tane yumuşatıcı var 🥴
Cok seviyorum. Hic birinden vazgeçemiyorum. 🙈😂