Aliasaf44 Kızlarrr doğum yapalı 4 gün oldu bebiş 2 gündür sarı kusuyor yarın kontrole gideceğiz etrafımda ki insanlar enfeksiyon dan kaynaklı olabileceğini söyledi başına gelen var mı