Ferideserbes duphalac şeker kamışından elde edilen bir lif, ilaç değil yani. düzenli olarak kullanmanız gereken bu şuruba doktor başlar ve ne zaman bırakacağına doktor karar verir. arada içirip arada vermemek gibi birşey yapmayın lütfen çünkü kaka normal kıvama gelince sanıyoruz ki kabızlık geçti ama kullandığı lif sayesinde kakasını yapıyor. doktor kestikten sonra kabizlik devam ederse çocuk cerrahının görmesinde fayda var. şifa olsun:)