Yusufegemom inşallah bende bugün mayalamam lazın süt bekliyorum bakalım 🤦♀️ süt mayası varmış marketlerde bulamadım burda bulabilseydim alacaktım daha güzel olyo diyorlar öyle,artık süt getirenden maya istedim varsa o getirecek kendi ev yapımı yoğurt tan 😊 inşallah ben de tutturrum market sütleri ile tutturamadım bide bilirsiniz belki ama bu sıcakta dışarıda 4 saatten fazla tutmayın diyorlar haberiniz olsun sonra ağzı açık buzdolabında bir süre beklemeliymiş güzel olsun diye sizin bildiğiniz püf nokta varsa bende fikirlere açığım mesela çok küçük numune kavonozlarına yapmayı düşünüyorum mayayı nasıl katayım? Kenarda mayayı halledip paylaştırayımmı kabomozlara sütü koyup yoksa tencerede mayalayıp mı paylaştırayım
😊