Hnm-123 6. Ay doyum değil tadım ayıdır. Kilosu bebeğimle aynı ama gerçekten biraz üzücü olmuş mama ve sütü bırakması. Süt hadi neyse de (kesilmiş okma ihtimaline karşı) mamaya devam etmeliydiniz, çünkü bebeğiniz tüm mineral ve vitaminleri mama ve anne sütünden almaya devam eder, şimdi belki de içmeyecek ya da tadını sevmeyecek. Çok zor bir süreç sizin için.