Kızlar ikinci bebek dusunuyoruz bebegim 1 yasında , 5 aydır denıyoruz olmuyor emziiriyorum adet duzensizliğimde var , eşim bebegim ilk dogdugu zaman hastaneye gitmiş doktor bu hastalıgı soylemiş , test yapmıs ama sperm testı iyi cıkmıa , ilaç verdi kullanmadı , eczacı arkadasına sormus adamda ilk cocuk olduysa olur sorun yok demekki demiş , sizce sonradan kotuleşen varmıdır?