Arkadaşlar benim bebeğim 2+29 günlük 3 gündür ne gece uykumuz var ne de gündüz gündüz hemen sicriyo gece de sık uyanıp emmek istiyor ve 5.30 dan snra uyku yok ve uyumadı gibi de mız mız meme reddi de var sanırım atak dönemine girdik ne zman dzulir ya zombi gibiyim sıcakta da hiç cekilmiyoooo😔😔😔😔 3. Ay atagi geçirenler nasıl atlattiniz ne yaptınız ne kadar suuruyo