Ayselcvk Kızlar ben ilk hamile kaldığımda klomenle hamile kalmıştım çatlatma iğnesi vurulmadım sadece ilaç acaba 2. Hamileliğimde de klomen mi kullanmam lazımm yoksa hamile kalma şansım varmı?
merve0128 Ayselcvk hamile kalma şansın çok yüksek bende ilk gebeliğimde klomen ve çatlatma iğnesi kullanıp hamile kaldım ama ikinci gebeliğim 8. Ay normal tedavisiz oldu