Merhaba kızlar 32. Haftadan 37. Haftaya kadar calısabilir raporu aldım. Daha o hastanede sorun yasadığım için baska hastanede dogum yaptım. Daha sonra bi baktım 120 gün izin olması gerekirken 69 gün. Neden oldugunu anlamadım ilk baskta şirketimle alakalı sandım megerse işk hastanede calısabilir raporumu silip calısamaz raporu yazmıs. Calısabiliri sildigi için gün sayım düşmüş. Şimdi bir daha da yazamıyor calısamaz raporum onaylandıgı için. Sımdı ben devletten hem oaramı eksık alıyorum hemde işe baslıyorum erkenden. Ne yapmam gerek ?