Arifeeee Allah askına bir şey söyleyin nasıl geçer bu ? Ne oldum onunda bilmiyorum koku az çok var tat var burnum tıkalı akıyor 37.3 en fazla ateşim çıktı. Ne yesem ne içsem kafayı yicem sadece parol içiyorum
mycutebaby Arifeeee bende aynı durumdayım burnum tıkalı ama sanırım benim sünizitlerden dolayı yada koronamıyım bende hastaneden döndüm sıra yüzünden s
Arifeeee mycutebaby sinüzit.gibi benimde gittim acile doktora çok da guvenmedim ama.tekrar aşı oldum ağrı kesici ateş düşürücü burun spreyi buhar banyosunda derken burnum açıldı ama hala sızlıyor. Sıcak ve eksi şeyler yemek rahatlatiyor