asocialmom ben şimdi doktoru aradım. Gelemiyorum, bebeği bırakacak biri yok. En erken 1 hafta sonra bırakabilirim dedim. Ztn doğumdan sonra 2 ay sonra en erken bıraktırıyormuş ilacı değerler normalse. 2,5 ay oldu ama benim dedim. Geç kalmış sayılmazsın , tamam bir hafta sonea gel o zmn gelebiliyorsan ama ilaca devam et dedi.