Kızlar bebeğimin odası evin en serin yeri olmasına rağmen aşırı sıcak. 29-30 derece arası oluyor. Bebeğim bu sebeple isilik oldu çok fena 😞 camı açsam cadde üstü evde oturduğum için aşırı gürültüden uyuyamıyor. Kapatsam da çok sıcak oluyor. Odasında tavan pervanesi var ama o da sadece hafif bir rüzgar yapıyor , hava da zaten aşırı sıcak diye pervane resmen ateş rüzgarı yapıyor. Klima dışında siz nasıl serinletiyorsunuz odaları, fikirlerinize ihtiyacım var, teşekkürler 🙏