adanur Dığum yaptığımda ilk 1 hafta göğsüm çok şişti o zaman ihtiyaç duymuştum, şimdi düzenli kullanıyorum ama alışkanlık gibi hissediyorum. Sürekli emzirmiyorum mesela günde 2-3 defa ya da bi yere gittiğimizde sağdığım sütü veriyorum