Selam hanımlar. Bebeğim beş aylık ar mama kullanıyorum günde iki kere. en çok anne sütü alıyor ama uyumuyor yanı paZartesiye kadar gece uyuyordu doktor uyumuyor diye gaviskon verdi reflüden dolayı rahatlatsın diye artık gecede uyumuyor. Böyle bir yan etki gören var mı reflü olan gaviscon kullanan kafayı yemek üzereyim dün gece üçten beri ayakta deli olucam