ikiPrensesAnnesi20 Bugün doktora gittim kizlar 13+2 de bı paşam olacağını öğrendik bı kızım vardı bide oğlum olacağını öğrendik çok mutlu olduk hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ❤️🥰
Kir_papatyasiii ikiPrensesAnnesi20 Ayyy maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍 bnimde bı kızım var 6 haftalık hamileyim bakalım bebisimiz ne olcak😍🤰🤲
ikiPrensesAnnesi20 Kir_papatyasiii hayırlısı olsun canım sende sağ salim kycagina alırsın inşallah kızın kaç aylık cnm
Kir_papatyasiii ikiPrensesAnnesi20 İnşallah kuzum çok saol kızım 19 aylık 🤗 yaa bişi sorucam ilk haftalar bulantın varmıydi bn kızımda ölüyordum kusmaktan bu gebeliğim de hiç kusma yok şükür sadece bel ağrısı var
Kir_papatyasiii ikiPrensesAnnesi20 aynen bnde bu şekilde cnm rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🙏🏻❤️