Merhaba. 23 gün oldu sezaryan olalı. 13 kilo almıştım. 4 5 kilom var fazlalık. Göbek olmasa sıkıntı olamayacak ama göbek var. Dikiş yerinin üstünde sarkık göbek var. Çok rahatsız ediyor. İlk sezaryan da bu kadar yoktu. Bu ikinci sezaryan dikişim ilkine göre biraz daha büyük. Ondan mı bilmiyorum. Acaba ne zaman düzelir ki. Normal göbek gibi de değil ya onun için çok rahatsız ediyor. Ne yapabilirim düzelmesi için.