Canım bızımkı de oyuncagın gozunı yutmuştu,vidalı gıbı hem de gittik doktora dedıgıbız gıbı dıskısını bekleyın dıyorlar,dondugumuz gibi bezinde gorduk ama sizinkı de gercketen zor gorunebılecek birley dıkkatlıce ıncelemeye calışın.insallah cıkacaktır yine iyi yetişmişsşniz