Belgiansareweird bu sıcakta örtü dışardaysak, gündüzse örtü vs takmıyorum. Akşamda esiyorsa takıyorum. Avmde klimalı ortamlarda puset örtüsünü takıyorum çok serin oluyorsa. Genel olarak rahat davranmaya çalışıyorum. İnsanlar da öyle aşırı dibimize girmiyor zaten. Çocuğumu da kendimi de eve hapsetmek istemiyorum çünkü bu pandemi koşulları nereye kadar sürecek bilmiyorum. Nereye kadar çıkmayacağız yani. Sonra bi de çocuklar eve alışıyor, dışarı çıkınca durmuyorlar. Pandemi bebeklerinde çok gördüm bunu. 50 günlük bebe yanımda uyuyor şuanda, ağda odasında emzirdim 😂