hunilimomm esila87 doğduğunda Canbebe kullanmıştım 14 ay kullandım daha sonra molfix ve baby turco kullandım suan baby turco ya devam
Yeniaanne changeyourlife sleppy kenarlarda göbek altında bacaklara çok iz yapıyor sevmedim o yüzden goon kullanıyorum daha iyi
Sibelaslan esila87 En başından beri molfix kullanıyorum çok memnunum Allaha şükür bir kere bile pişik olmadık
Muhasebeciana esila87 bebekten bebege degisiyor o canim ya bir cok marka denedim bize en iyisi prima premium care ve de molfix pure soft cok iyi geliyor baska marka taktigim an totosu cok fena oluyor kizimin bir bu ikisini kabul ediyor cildi