Mom9870 Musam İlk defa duydum, gerçi genelde ben verince alır ama çok zor durumda olunca ağlasa da alıyor biberonu başkasından.
Selcan Musam mama için gecerli merhaba bilmiyorum ama 2 yasinda kizim benden başka kimseden yemek yemez babası dahil anne anne diye tutturuyor 🤦♀️ hep ben veriyordum yemeklerini ondan mi bilemiyorum. Ben yoksam başkası zorluyor vermek için çok zorlanıyorum onun için
balyanakannesi2 Musam hiç yaşamadım. Eşimden,annemden,abilerimden,yengelerimden hepsinden yiyor yemek. Kayınvalidem hariç😁