Kızlar bugün tam 2 aylık oldu bebeğim ama uykularımızda sorun var az önce bir arkadaşın postundada gördüm gündüz ağzı üstü yatmazsa uyumuyor arada kımıldıyor pış pışlanmak istiyor gecede ağzı üstü yatmadığı için sürekli sallanmak istiyor bir ara emiyordu biraz pışpışlayıp uyuyordu gaz sorunumuz var çoğu kişi sünnet olursa akıllanır tarzında düşünceler söylüyor ama emin olamıyor ters bi tepki alırım daha kötü olur diye sizler nasıl yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var