Papatyaaa789 Kizlar bebeğim 1ay 27 günlük daha emzirirken kucagimda kakasını yapıyo cok sıvı kakasi ne zaman altini değiştirsem illaki birazda kaka yapmış oluyor sizce normalmi doktora goturmelimiyim
Ozzlemm34 Papatyaaa789 bebekken gunde 5-6 kez yapmasida normal haftada 1 kez de benim oglumda her emzirdigimde hemen yapiyordu pesine😂
Sermec27 Papatyaaa789 oğlum 42 günlük bizde öyle ilk zamanlar 10 kez yapıyordu günde şimdi şimdi 6 7 ye düştü
Song Papatyaaa789 gayet normal bence beş altı kere yapardı bıxımkı de anne sütü aldığı için sarı ve cıvık
Asl90 Papatyaaa789 çok normal ben ilk 4,5 ay günde 8 9 kakalı bez alırdım sorun yok yani. Sulu olmasıda normal yeşil, sarı olmasıda korkmayın. Sadece kan sıkıntı kakada gerisi normal karşılanıyor
Papatyaaa789 Oglummmmb ya benim oğlum emzik tutmuyoe ellerini emiyo Agzini sürekli gezdiryo goren herkes ac ac diyip canımı sıkıyor madem aç nasil kaka yapıyor bu cocuk
Oglummmmb Papatyaaa789 benım oğlumda bazen elini yalıyor aç olduğu için değil çoğu çocuk bunu yapıyor zaten sen takma kimseyi
Sumeyyehayal Papatyaaa789 Oral dönem özelliği bu. Bebekler dünyayı ağızları ile tanımaya çalışırlar tamamen doğal hatta olması gereken bir durum. Ağzı olan konuşuyor işte. Takmayın kafanıza.