Iremekrn48 dogumda yapilan asinin ikinci dozu olucak canim ates yapmaz ama sen yine takipte kal korkucak birsey yok. Ayrica hic bir asi oncesinde lutfen calpol verme bunu doktorlarda soyluyor kimi cocukta evet ates yapiyor kimisinde yapmiyor asi oncesi ates dusurucu verirsen bagisikligini zayiflatmis olursun bebeginin benim kizim 10 aylik bugune kadar hic bir kere bile asi oncesi surup vermedim ates durumuna gore 4-6 saatte bir olacak sekilde 1 cay kasigi verin diyor doktorlar sadece özel aşi (bexero)“sonrasinda” her iki dozunda eve geldikten sonra calpol vermistik doktorumuzun onerisiyle diger ucretsiz devlet asilarinda ne once ne sonra vermeye gerek bile kalmadi vucut savunmayi ogrenmesi lazim taze anne 🥰 atesi olmadan surup verme 🥰