KaSeAy Bizim ki ilk 2 ay güzel emdi Sonra bıraktı sütte azaldı emmeyi bırakınca şimdi emmeye başladı ona göre geliyor kendi kendini dengeliyor aslında canım bilmiyorum bekli farklıda olabilir kişiden kişiye .Egzama derdindenden dolayı zorda diğer türlü orta halli aman sende pozitif ol 😇😇😇😇Bunlar büyüdükçe daha bi ayrılamıyor insan şimdi daha çok böyle ısırasım geliyor ele felan geliyor ya ondan herhalde hal haraketler tepkiler felan bilmiyorum da 7/24 ısırasım var 😂😂😂😂💕