Dyldrm SNGL27 Mersin de yanıyor aydincik bogsak taraflari ciftciler durumu kotu olan insanlar var burda korkuyorlar haliyle 😔
Burcu35 Mom7262 Twittera girmedim bile demek ki benimle aynı fikirde olan insanlar varmış. Ben artık herşeyi düşünürüm, artık herşeyi düşünürüm. Bu yangınların doğal yolla çıkmadığı çok açık. Ülkeyi mahvetmeye çalışıyorlar