Merhaba anneler, acemi bir anne olarak size danışmak istedim. 3,5 aylık bir oğlum var. Yeni bir adet edindi sürekli uyumak istiyor gün içinde. Emmek için uyanıyor sonra azcık etrafı izleyip tekrar uyumak istiyor. Bu normal mi? Biraz stres yaptım kendime . 2 3 gündür böyle devam ediyoruz. Yaşayan var mı?