Tkn Merhaba ek gıda yeni başladim 2 gün yeni birşey veriyorum sebzeler ile devam ediyorm sonra meyve ler geçicem tadımlar bitince 2 öğün olarak devam etmek istiyorum sizce böyle yapmam iyimi
ikizlerinannesi2985 Tkn eğer ki tadım yapıyorsanız 2.tadımı aynı gün yapmayın. mesela ben ilk yoğurt tattırdım, yoğurdun tadımı bitince sebzeye geçtim. sebze verdiğim gün sonra da yoğurt verdim. böyle 2 öğün olabilir evet.