Kızlar manuka dan Bir elbise almak istiyorum fiyatı da 350 TL fakat elbise günlük bir elbise bu markanın ürünleri çok pahalı yani benim bütçeme göre değil fakat çok beğendim Bir elbisesi var ama şimdi bu markaya o kadar para verip de malını beğenmezsem diye korkuyorum Bu markayı kullanıp da gerçekten mallarını beğenen var mı ürünleri gerçekten görüldüğü gibi mi çok reklamı yapılıyor da