Kızlar bebeğim emerken uyuyor sonra da uyurken gazını çıkarmıyor 10 dakika emzirme için yarım saat gaz çıkarmak için uğraşıyorum resmen çoğu zaman yok çıkmıyor. Çıkmadıkça da gazı bağırsaklarına inmiş zaten kıvranıp duruyor doktor da dedi ki bir tane gazı çıktı diye yatırmayın 2-3 kere çıkarsın. Bizimki 1 tane bile çıkarmıyor ki ne yapıcam nasıl çıkarabilirim gazını daha kolay 😣