Mihrasarya Kızlar kızımın test sonucu da pozitif çıktı iki gün yüksek ateş sonradan da yemek yememek ve öksürükle devam ediyoruz ne yapmam gerekir geçirmiş olanlar sonradan bi sorun olurmu izolasyon süreci bitikten sonra doktora gideceğim sorun olurmu
cikolatali_waffle Mihrasarya çok geçmiş olsun hafif geçirir inşaAllaj. İzolasyondan sonra gidebilirsiniz doktora sorun olmaz
nur-nr_123 Mihrasarya cnm bn bı postta okumuştum karantina sonrası mutlaka doktora git korona sonrasında ismini hatırlamıyorum ama bazı bebeklerde bazı rahatsızlıklar gözükebilir mis o yüzden doktora gidin diyorlardi
Mihrasarya Gmze34 yetişkinlere nasıl yapılıyorsa öyle yaptılar canm babası pozitif çıkınca bebektede yüksek ateş olunca rica ettik baktılar