Emineklccc beliri bi saati yok canım önemli olan her gün aynı saatlerde vermeye çalışman ben sürekli onu kullandım çok memnundum eğer çok gazlıyda kolikse yani ekstra bi gaz damlası da kullanman gerekir ama uzun vadede bağırsak için çok iyi bi damla bizde gaz yoktu o yüzden sadece biogaia kullandım ve oğlum hiç kabız olmadı çok şükür inşallah bundan sonrada olmaz 8 aylık bağırsakların düzenli çalışması için çok iyi